محمد شادانی

محمد شادانی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت
امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 100
بازدید ماه : 169
بازدید کل : 13741
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 134
تعداد آنلاین : 1


محمد شاداني
 

مصاحبه با محمد شاداني (بازيگر نقش سينا):


 


بازيگري را دوست دارم


  


آقا محمد از نقشت در اين سريال بگو؟


من در اين سريال نقش سينا پسر كوچك خانواده را بازي مي كنم كه يكسري مشكلات با برادر بزرگترش بهرام دارد ولي در كل با هم رابطه ي صميمي دارند البته به دليل موضوعي كه كار دارد و در آينده بيشتر روي آن متمركز ميشود نقش سينا كمي كوتاه است ولي من دوستش دارم


اصلا چي شد كه به سمت بازيگري آمدي؟


كلاس دوم دبستان بودم مادر يكي از همكلاسي هام كه در كار تبليغات بود من را ديد و گفت چهره ات خوب است و از من پرسيد دوست داري بازيگري كني؟ من هم چون دوست داشتم گفتم بله و در كارهاي تبليغاتي بازي كردم


چطورشد كه بازيگر فيلم و سريال شدي؟


كارگردان باغ شادونه از من در آن كار خوشش آمد و انتخابم كرد بعد هم درسيريال من وپوتي 3 و مسافري از گرونگول و چند فيلم نود دقيقه اي بازي كردم آهان ! در سريال بزرگمرد كوچك هم با آقاي رامبدجوان و بهروز بقايي و لاله صبوري بازي كردم كه نقشم هم اصلي است و خيلي دوستش دارم


دوست داري بازيگري رو ادامه بدي؟


بله؛ بازيگري را دوست دارم كارهاي خوب انجام بدهم . نقش برايم اهميت زيادي ندارد دوست دارم بيشتر داستان جذاب باشد اگر كارهايي كه به من پيشنهاد مي شود خوب باشد قبول مي كنم


پدر ومادرت چقدر در بازيگر شدن تو نقش داشتند؟


خيلي زياد آنها هميشه من را تشويق كردند كه ازشون تشكر مي كنم مادرم هر وقت فرصت كند با من سر صحنه فيلمبرداري مياد من براي انتخاب و قبول نقش هامبا آنها مشورت مي كنم


منبع:وبلاگ محمد شاداني



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهدی تاريخ: سه شنبه 23 دی 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ


نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to mohammadshadani.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com