محمد شادانی

محمد شادانی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت
امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 98
بازدید ماه : 167
بازدید کل : 13739
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 134
تعداد آنلاین : 1


مصاحبه

محمد شاداني 6 سال سابقه ي بازيگري در tv دارد . او از 8 سالگي بازيگري را شروع کرد . محمد 14 ساله مي خواهد به کار خود ادامه دهد از کار هاي جديد او ميتوان از (بزرگ مرد کوچک -مسافري از گورنگول-ترانه مادري) نام برد .


بيا از اول شروع کنيم :


کلاس دوم دبستان بودم که مادر يکي از دوستانم که در کارهاي فيلم سازي و تبليغاتي بود از من پرسيد که دوست داري بازي کني؟ من هم موافقت کردم و در فيلم هاي تبليغاتي بازي کردم.


بر چه اساسي به تو پيشنهاد بازي داد؟


گفت که چهره ات خوبه و بايد تست بدي.من از مامانم اجازه گرفتم و اولين کارم را در فيلم هاي تبليغاتي شروع کردم .


کي به tv آمدي :


کارگردان مجموعه باغ شادونه من رادر اين کارها ديد و براي بازي انتخابم کرد. و بعد مسافري از گورنگول بود .همان مامان دوستم بهم پيشنهاد دادکه براي که براي اين کارتست بدم . بعد در تست قبول شدم


آن زمان که کم سن و سال بودي بازي برايت سخت نبود؟


چرا آن اوايل خيلي سخت بود. اما بعد از مدتي که در چندکاربازي کردم بازيگري راحت تر شد.


کار ها را چه طور انتخاب مي کني ؟


برايم فيلمنامه و داستان خيلي مهم است نه اين که چه نقشي داشته باشم .اگر داستان خوب بود مي پذيرم و اگربد بود معذرت خواهي مي کنم و نمي پذيرم .


براي انتخاب نقش هايت با چه کسي مشورت مي کني ؟


از پدرو مادرم .مادرم هميشه با من به دفتر فيلم سازي مي آيد و در همانجا درباره ي داستان وکار صحبت مي کنيم.


اين وسط تکليف درس و مشق چه مي شود؟


اگر وسط درس و مشق باشد فيلم هايي که لازم باشد به شهرستان بروم را نمي پذيرم .زمان فيلم برداري هميشه معلم دارم.معمولا از معلم هاي مدرسه ام استفاده مي کنم.


چه کار مي کني که بازيت بهتر شود؟


بازيگري چند فن لازم دارد. فن بيان ،چهره،بدن . براي رشد اين ها بازيگران بايد هر روز تمرين کنند.ونکته ديگر استعداد است


براي اين که اين حس ها پرورش پيداکند چه کار ميکني؟


بايد با هر هنرمند خوبي کار کني . براي من اين اتفاق افتاد و من توانستم با هنرمندان خوبي مثل رامبد جوان،بهروز بقايي،لاله صبوري کار کنم .از مادر وپدرم هم خيلي کمک گرفتم .


با اين حساب از بازيت در مجموعه ي بزرگ مرد کوچک راضي هستي؟


بله.مهران رسام به عنوان کارگردان در اين کار خيلي به من کمک کرد.بازي من از اول خوب نبود و هم بازي شدن با اين هنرمندان در بازي من خيلي تاپير گذاشت


ترانه مادري هم با بازي تو در حال پخش است که البته نقش اصلي نداري؟


همان اول گفتم که براي من نقش مهم نيست ،بلکه داستان کار مهم است.به نظرم داستان اين مجموعه قشنگ و شيرين است.


آن اوايل که تازه بازيگري را شروع کردي چقدر اشتباه مي کردي؟


اوايل کارم خيلي اشتباه مي کردم. يادم است سر مجموعه ي باغ شادونه کارگردان کار عصبي هم بود!وبه من خيلي سخت گذشت،به طوري که براي قسمت دوم که به من پيشنهاد شد قبول نکردم که بازي کنم.


سربازي اين دوکار اخرت چطور باز هم اشتباه مي کردي؟


در بزرگ مرد کوچک خيلي کم اشتباه مي کردم شايد يک يا دوبار براي هر صحنه.


در اين کار که الان هم پخش مي شود. تو نقش پسري را بازي مي کني که همواره در حال اختراعاست و مدام به گذشته مي رود. بازي در اين نقش سخت نبود ؟


خيلي سخت بود. فلاشبک وحرف زدن به زبان آن دوره خيلي سخت بود ،امارامبد جوان خيلي به من کمک کرد.از طرف ديگر هوا هم خيلي گرم بود و براي من مو گذاشته بودند،من هي عرق مي کردم و اين ها کار را سخت مي کرد . امابه نظرم کار خوب شده است.


و خستگي از تنت در آمده است:


کاملا همين طور است.


سه تا کار با بازي تواز تلويزيون پخش مي شود، ديگر حسابي معروف شدي؟


شب اولي که ترانه مادري پخش شد ، همسايه هاي ما به خانه ي ما آمدند، خيلي ها شک داشتند که من همان باشم ، اما ديدند که من در اين کار بازي مي کنم.



منبع : مجله دوچرخه



نظرات شما عزیزان:

negar
ساعت1:06---29 ارديبهشت 1391
afarin mohammad jan

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهدی تاريخ: سه شنبه 23 دی 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ


نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to mohammadshadani.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com