محمد شادانی

محمد شادانی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت
امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 104
بازدید ماه : 173
بازدید کل : 13745
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 134
تعداد آنلاین : 1


محمد شاداني در چهار سوق خاطره

 

 

 

 

سايت خبري سيما فيلم : تصويربرداري  سريال " چهارسوق خاطره&zwnj;" به کارگرداني خسرو معصومي پس از هفت ماه  ، روز  جمعه 8 خرداد در منطقه چهارباغ ساوجبلاغ به پايان رسيد. 
اين در حالي است که روز پاياني کار که به گرفتن صحنه مربوط به فرار پسر بچه شخصيت اصلي داستان از پل سفيد به ورامين و با بازي محمد شاداني اختصاص داشت ،&zwnj; با گرفتن سکانس فوق در پاسگاهي حوالي ساوجبلاغ در ورامين پرونده اين سريال تا شروع مرحله تدوين بسته شد. 
به گفته کارگردان مجموعه اين سريال را فرامرز ابوالصدق صداگذاري مي کند و در خصوص تدوين و ساخت موسيقي اش هم با حسين زندباف و پيمان يزدانيان صحبت هايي شده است که در صورت عقد قرارداد و توافق نهايي ادامه کار به آنها سپرد ه خواهد شد.
اين مجموعه تلويزيوني را فرزاد كاشف آن را در 13قسمت تهيه مي کند و سرگذشت دو نوجوان به نام هاي قاسم و مهران را  از کودکي تا سنين بزرگسالي روايت مي کند  که هر قسمت ، ضمن حفظ استقلال  به روايت كلي داستان پيوند مي خورد.
طرح اوليه &laquo;چهارسوق خاطره&raquo; براساس خاطراتي از منوچهر عسگري نسب است که  محمد رضايي راد  فيلمنامه را به رشته تحرير در آورده و داستان هاي آن مبتني بر واقعيت است.
در اين سريال حدود 50 بازيگر حرفه اي و 20 بازيگر محلي ايفاي نقش مي کنند، از جمله : حسين محجوب، جمشيد جهانزاده، جمال اجلالي، سيامك اطلسي، ناصر آقايي، باقر صحرا رودي، كامران فيوضات، محمد ابهري، مريم بوباني، محمد پورصميمي، ميرصلاح حسيني، اكبر معززي، نقي سيف جمالي، روح الله مفيدي، صدرالدين حجازي، صالح ميرزاآقايي، آفرين عبيسي، مريم رستمي، ليلا حميدي ، آناهيتا احمدپور ، محمد شاداني و بهراد رحماني  در نقش  2 نوجوان اصلي کار .
 ازديگر عوامل اين مجموعه مي توان به  تصويربردار: منصور آذرگل، صدابردار: احمد صالحي، طراح صحنه و لباس: هومن معصومي، مديرتوليد: خليل پرداختي، مديرتداركات:  محمدرضا نديمي، برنامه ريز: علي معصومي و دستيار اول كارگردان: حميدرضا قطبي . عليرضا خداداد نيز به عنوان مشاورکارگردان نام برد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهدی تاريخ: سه شنبه 23 دی 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ


نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to mohammadshadani.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com